Tema: Re: Pergales diena
Autorius: bat0nas
Data: 2012-05-09 19:43:23
Gerai pasakyta.

Bet reikia sutikti, kad vaizdas tų renginių atrodo didinnngai.

"Bone Daddy"  wrote in message news:joe41j$9qv$1@trimpas.omnitel.net...

Padorus žmogus negali jausti estetinio pasitenkinimo iš represijos ir
nelaisvės simbolių (pomėgis gimnastiorkėms arba sovietinių desantininkų
kietumo mitologizavimas yra lygiai toks pat iškrypimo požymis, kaip nacių
uniformų ir simbolikos naudojimas sadomazochistų sekso žaidimuose). Taip
pat, kaip padorus žmogus nesiklausys automobilyje banditų „šansono“,
apsimesdamas, kad tai labai ironiška ir šaunu, ir kad taip jis, girdi, tik
šmaikščiai pašiepia masių skonį.

Žinoma, buvo ir yra braukiančių laimės ašaras nuo visų čeburaškų,
sparnuotųjų sūpynių ir krokodilų genų, ir raginančių nepainioti ideologijos
su menu, bet jiems įrodinėti ką nors beprasmiška, juo labiau, kad kiekvienas
juk gali džiaugtis tuo, kas jam gražiausia.

http://www.lrytas.lt/-13362913701335756504-prarasta-alergija-komunist%C5%B3-atlaidams.htm