Tema: Re: Pergales diena
Autorius: Stilius
Data: 2012-05-25 14:02:26
"Toxis" <tox@home.lt> wrote in message news:jpnj1c$vg3$1@trimpas.omnitel.net...
> Paliejant mazuto ant ugnies; o kaip būtų buvę, kai tarp daugumos būtų buvusi
> mažuma tikinčiu dievu?  Butu taip, kaip buvo graikijoj iki sokratiku -
> mokslas shuoliaves I prieki, o dabar gal but jau skraidytumem po
> artimiausias zhvaigzdes ir naudotumemes startrekiniais teleorteriais
> (ekstarpoliuojant kiek galejo but nuveikta per tuos 1k++ metu, jei tiek
> nuveikta per 100+ dabartinio mokslo.

Graikų mokslas ir santvarka buvo neteisinga :) Barbarai nušlavė.

> (Krikšionybės pradžioje buvo priešingai, nereikėjo būti mokslininku.)
>
> Ka?
> Krikshchionybe savo pradzhioje buvo eiline sekta, kuriu tuometineje romos
> imperijoje buvo tuntai, kaip ir tokiu jazusu (4/5 net trainiojosi tuo pachiu
> metu kaip ir jazusas (+/-) ), net biblijoj (naujajam testamente) minimas..
> hm.. 1 tikrai prisimenu, bet kazhkodel atrodo kad du - kadangi zhemiau
> skelbiates, kad biblijos zhiniose jus kurkas stipresnis, gal galetumete
> priminti?

Nesupratau apie ką tu čia? Dabar Jėzumi taip pat ne vienas skelbiasi.

> Tai dėkui Toxi, kad papildei mano žinias. Šią mano citatą iš ankstesnio
> rašymo: "Aišku. Arabai po kryžiaus žygių "perdavė" žinias apie mokslą:
> matematiką, mediciną. Graikai ir romėnai vaizduojamąjį meną paskatino."
> vertink kaip įgytų ir pasidomėtų žinių santrauka patikslinančių tavo mintį
> apie arabų įtaką Renesanso epochai.
>
> tai taip ir nepaskaitei, bet vistiek turi savo asmenine tiesa, o tas, kad ji
> prieshtarauja istoriniams faktams tera menkas nesklandumas - shaunuolis!
> taip ir toliau

:D Atsipeikėk!

>    Mokslininką pavadinti šviesiu žmogumi man niekaip neapsiverstų, nieko
> prieš J. Vaitkų neturiu. Kažkaip asocijuojasi su tarybiniais mokytojais ir
> bibliotekomis, net nupurtė. Fu!
>
> o vienintelis lietuvis tiesiogiai dalyvaujantis didzhiausiam pasaulyje
> moksliniame eksperimente tavo manymu yra vertas kokio apibudinimo? (gerai,
> zinau, ne vienintelis, bet _man_rods_ vienintelis tiesiogiai kaip mokslinis
> bendradarbis, o ne support staff'as)

Dirba savo darbą, gerai išmano ir tiek. O gal reikia paminklą pastatyt, kad  dirba didžiausiame pasaulio projekte, kaip Leninui vedusiam į šviesų rytojų? :)
Daugiau kreipiu į tavo apibūdinimo reikšmę primenanti piarą. Paprastam žmogui toks apibūdinimas labiau tiktų, kuris rūpinasi pagalbos stokojančiais, o ne mokslininkui.

> Mišrainė (su kabliuku(-ais)):

Nu ką neįsižeiskt, bet užkibai.

Toxi baik absurdus rašyt. Aš labiau informuotas ;)

Ir tepu slides anot Yvl.  Man sunku 30C karštyje rašyt. :D