Tema: Re: Pergales diena
Autorius: Bone Daddy
Data: 2012-05-09 18:55:31
Padorus žmogus negali jausti estetinio pasitenkinimo iš represijos ir nelaisvės simbolių (pomėgis gimnastiorkėms arba sovietinių desantininkų kietumo mitologizavimas yra lygiai toks pat iškrypimo požymis, kaip nacių uniformų ir simbolikos naudojimas sadomazochistų sekso žaidimuose). Taip pat, kaip padorus žmogus nesiklausys automobilyje banditų „šansono“, apsimesdamas, kad tai labai ironiška ir šaunu, ir kad taip jis, girdi, tik šmaikščiai pašiepia masių skonį.

Žinoma, buvo ir yra braukiančių laimės ašaras nuo visų čeburaškų, sparnuotųjų sūpynių ir krokodilų genų, ir raginančių nepainioti ideologijos su menu, bet jiems įrodinėti ką nors beprasmiška, juo labiau, kad kiekvienas juk gali džiaugtis tuo, kas jam gražiausia.

http://www.lrytas.lt/-13362913701335756504-prarasta-alergija-komunist%C5%B3-atlaidams.htm