Tema: Re: Pergales diena
Autorius: Toxis
Data: 2012-05-24 21:23:33

"Stilius"  wrote in message news:jpj5eq$ld9$1@trimpas.omnitel.net...

"Toxis" <tox@home.lt> wrote in message
news:jpio1c$76q$1@trimpas.omnitel.net...

> kurio zhodzhio nesupratote, "savarankishkas", ar "mastymas"

Turiu omeny kontekstą:
___">> ogi tuo, kad gerieji krikshchionys buvo ishbanyje visa helenizma

> Krikščionys turėjo ir turi tam priežasčių matyt.
>
> taip, jie nemegsta savarankishko mastymo, o tiesa pasakius mastymo
> apskrytai:)"___

Dar kart, ko nesupratai? papasakot, kaip uzh savarankisha nekanoni mastyma
atsidekodavo geroji bazhnychia? Kopernikas, galilejus, heugensas, kepleris +
daaaaaug kitu

> ash pradedu mislyt, kad arba trolinam, arba nesusikalbam... Kurios
> koncepcijos nesuprantam? Kad maurai gyveno dabartines ismanijos
> (Pagrinde -
> Valencijos Murcijos regionas), kad jie verte graiku filosofija ir patys
> sekmingai filosofavo? Kad jie buvo nukariauti? Ar kad kai zhmones
> nukariauja, jie dazhniausiai nespeja susirinkti visu shmutkiu po saves?

Aišku, kad nesusikalbame. Privertei pasidomėti, tai dabar pats pasidomėk.
Ispanijos maurai tepaliko keletą pastatų. Didesnę įtaką paliko kryžiaus
žygiai ir rytų arabai su kuriais buvo intensyviai prekiaujama po karų.
Renesansas kaip mokslo ir meno kryptis kilo ne Ispanijos teritorijoje.

Vienas dalykas yra kazhko nezhinoti, tai visai normalu, niekas negime
zhinodamas, tik shtai, kai kazhkas shia sprada uzhpildo, normalus atsakas
yra padekojimas, ar bent nutylejimas, o shtai akiu pleshymas savo sryties
ekspertui (kalbu apie eSSas'a gurmanuose) ar shioje srityje turinti daugiau
zhiniu nei tamsta (mane, bo ash kaipir shita dalyka mokiausi ir papildomai
belekiek skaichiau) - tai yra kaip minimum neprotinga, ir net parodote savo
tamsuma. O sedint prie shio zhiniu shaltinio, del prisedimo prie kurio
gerkles perkastu bet kuris aleksandrijos bilbiotekos, bagdado mokso centro,
ar net shviesiausias 19 amzhiaus protas priesh praveriant kakarine tiesiog
nepagooglinus, yra kaip minimun nesuprantama. Taip, ash, kaip ir kiekvienas
kazhkurios specifines shakos atstovas didzhiausia emphasis dedu ant savo
ishmanomos srities. Tai nebuvo _vien_ graiku filosofijos, archimedo,
ptolmejaus, plutarcho, demokrito ir kitu helenizmo protu re-discovery, bet
kad tai buvo vienas pagrindiniu trigger'iu - niekas nesiginchija.

Taigi, ash, kadangi pagarbos tamstai vis dar like, tiesiog isivaizduosiu,
kad shio komentaro neparashete, marsh paskaityt, tada galesime testi
diskusija

> ka? Shita, gal tu su Tomu kartu sumushtiakus mikrobanginej kepi?:)

Cha cha cha! Tu dažniau tuos akmenis glostyk. Kiekvieną parašytą mintį
galima suprasti mažiausiai dvejopai. Atsakiau į tavo mintį ne taip kaip tu
tikėjaisi. :)

ne, tiesiog nesupratote mano minties, taip ir sakykit. Ash turiu problemu su
pagrindines minties nepabraukimu, o darydamas prezumcija, kad oponentas yra
kaip minimum lygiavertis, ja ishdestyt ne pazhodzhiui ar papunkchiui.

> nobelius (velgi, ash nesakau, kad krikshchionys, budistai, hindu, sikhai
> ar
> shintoistai neturi nobelio premiju lauretu, tiesiog visi jie yra
> skaitlingesnes religijos, mano emphasis buvo ant daugiausiai nobeliu
> religija vs mazhiausia. Bet kaip matau matyt per giliai uzhkabinau.

Kaip sakoma, kabini ten kur nieko nėra. Apie šiuolaikinius lietuvius galima
pasakyti tą patį kaip ir bet kurią kitą tautą kaip ir žydus. Pagilink žinias
apie žydų bendruomenes, kaip jie gyvena ir kokia tvarka pas juos yra. Ką
reiškia mokytas žydas ir jo statusas bendruomenėje.

lietuviai net filosofijoj ish tomizmo neishlenda, o moksle, deja daugelis
yra juodai underfunded, todel mes praktishkai tik lazeriuose ir biochemijoj
ir excelinam, nes tai susije su privachiais pinigais, tokie shviesus zhmones
kaip Juozas Vaitkus, dirbantis LHC (berods prie ATLAS), deja Lietuvoj yra
vienetai, bet tikekimes, kad tai tik pradzia... Ir shiaip, 7 nobeliai
lietuviu kilmes zhmonems yra tikrai neblogas rezultatas per capita

> "durna religija" = "durnas plaktukas, kuris iškrito tau iš rankos ant
> kojos"
> ;-)
> malonu, kad suprantat, kad religija yra yrankis (valdyti mases), o ne
> morales/tiesios/istorijos shaltinis, tai jau pirmas zhingsnis:)

Patrolinai truputį?
bishky:)

Nei religija nei plaktukas negali būti protingi. Supratai? :-)

ne, nes religija yra ideja, idejos protinguma gali nustatyt, plaktukas yra
irankis, jo gali nustatyt praktishkuma (religija beja irgi yra irankis:)

> Viskas yra plauku spalva, ryzhas, shatenas, blondinas, plikas... Protingai
> skamba? Galiu atsakingai pareikshti, kad tikrai ne visi tiki (jei mes
> kalbam
> apie religini tikejima, o ne 'buitini' - kaip kad dabar ash tikiu, kad
> tamsta perskaites shi posta nevazhiuosite prie mano namu laukti manes
> isheinanchio ir uzhdubasinti kirviu, kad nemaishyti shiu dvieju labai

Tau tikrai ... , jei tokios mintys kyla. Aš ne vilkas, kad paklydusios
avelės gyvybę atimčiau! :)

tai buvo 'shmaikshtus' (kaip supratau nepavykes) palyginimas

> skirtingu savotu, deja turiunchiu liaudyje viena zhodi, pastaraji patogumo
> vardan isivardinkime kaip prielaida, prezumcija. Taigi taip, visi zhmones
> operuoja prezumcijom kasdieniniame pasaulyje, bet religija yra
> absoliuchiai
> kitas zhveris) tiki dievuliais, sielom, aurom ir pan., yra zhmoniu,
> sugebejusiu ishaugti ish vaikishkos stadijos, kai tikima pasakomis ir
> isivaizduojamais draugais. Ir tokiu zhmoniu pasaulyje daugeja. Toklioj
> Chekijoj ju yra 30% populiacijos, estijoj 26, hell, net lietuvoj pasirodo
> yra 12% zhmoniu.

Manau nevisiškai iki galo supratai mintį, kad visi yra tikintys.
Netikintysis tiki, kad reikia netikėti. Labai troliškai parašiau?! Bet gal
nuo to bus aiškiau. :-)

tai yra pagrindinis tikinchiuju bulshitas - netikintysis yra etimologishkai
neturintis tikejimo - taip pat kaip plikas yra ne plauku spalva, o plauku
nebuvimas. Ar pashto zhenklu nekolekcionavimas nera hobis, tai yra tokio
hobio neturejimas. Tikejimas ir kritinis mastymas operuoja absoliuchiai
prieshingais metodais, vieni, pacitavus viena zhydu filosofa 'palaiminti tie
kurie tiki nemate', kiti priima kazhkokius extraordinary claim'sus, tik
turedami extraordinary irodymus. Jei tu sakai, kad dievai, ateiviai
kishantis analinius probus kas antram amerikenu kaimiechiui, ar lochneso
pabaisos egzistuoja - _tu_ teigiantis toki extraordinary fakta turi pateikti
_itikinamus_ ir replikuojamus irodymus. Nes dabar dievuliai (ju zhmones daug
prigalvoje) yra tokie patys kaip Russel'o arbatinukai, bet skirtumas tarp
kritinio mastymo ir tikejimo yra tas, kad ash pasiruoshes apsukti savo
isitikinus 180C jei atsiras irodymu