Tema: Re: Pergales diena
Autorius: AndriusV
Data: 2012-05-12 22:27:50
nu jo :) mano senelis nesake kuriais metais cia taip kalbejo bet
pasakojo kaip buvo.cia ne jokia stibu propaganda.karo metu daug zmoniu
suzverejo ir nebelieko manau teisiu ir neteisiu.mano gimineje kiekvienas
zino musu tevu ir seneliu pasakota istorija,o kai siais laikais daugumos
jaunimo paklausi is kur tavo seneliai kile,tie tik pamirksi akimis,tada
paklausi koks tavo senelio ar mociutes vardas ir tu nevisi zino.o tada
patikekit paklausi koks miestas Latvijos sostine tai kol pats nepradejau
uzdavineti daugeliui tokio klausimo,niekaip nebuciau patikejes kad
dauguma nezino.o manes viena studente kazkada paklause ar Ryga Varsuvos
sostine? :D tai nuo to karto gana daznai paklausineju tokiu klausimu :)