Tema: Re: Pergales diena
Autorius: Toxis
Data: 2012-05-23 13:28:51

"Stilius"  wrote in message news:jpgrv6$d2v$1@trimpas.omnitel.net...

"Toxis" <tox@home.lt> wrote in message
news:jpgo47$9rq$1@trimpas.omnitel.net...
> ogi tuo, kad gerieji krikshchionys buvo ishbanyje visa helenizma
> (pradedant
> olimpinem zhaidynem, filosofija, mechanika ir tolyn), vieninteli priimtini
> buvo aristotelis ir platonas

Krikščionys turėjo ir turi tam priežasčių matyt.

taip, jie nemegsta savarankishko mastymo, o tiesa pasakius mastymo
apskrytai:)

>Manau tuo laiku Aristotelis ir Platonas t.p. buvo banais apdėti.

:) svarbu tureti tvirta nuomone

> jei atvirai, ash turiu teorija, kad jei jezusas egzistavo, jis
> buvo tikrai mokesis platona ir aristoteli, o shiaip, ash manau, kad jezus
> tera zhydishkas sokrato mitas, nes jei sudedi viena prie vieno, jie
> atrodo,
> labai, labai panashus (plachiau - kada prie alaus:)

Nu... įdomi teorija :) .. bet savo statinę jau išgeriau (dabar labiau
vertinu šokoladą, ledus, džiovintą sūrį, lašišą ant laužo ir t.t.), o
pažiūros priešingos. Nors kažkada seniai seniai buvo panašios į tavo.

> O Arabai Bagdade ir <....>
> dalis zhvaigzhdzhiu yra arabishki pavadinimai, ish kur zhodzhiai 'algebra,
> alchemija _alkoholis_' :) ..

Aišku. Arabai po kryžiaus žygių "perdavė" žinias apie mokslą: matematiką,
mediciną. Graikai ir romėnai vaizduojamąjį meną paskatino.

Na, jago nepasitikime mano perduodama informacija - visada pravartu tiesiog
pasitikrinti, pasiskaityti. Mano zhinios shia tema yra akademines, pats deja
Alhambros shturme nedalyvavau

<...>

>Tiesą sakant dzin..

Na, mintis, tiesa gal ne visai rishliai ishreikshta buvo ta, kad
isivaizduokit, kiek potencialiu atradimu, naujoviu ir gerio visai zhmonijai
yra uzhspausta, vien del to, kad durna religija ikaitais laiko 1++ miliardo
protu - nuo to potencialiai kenchia visa zhmonija. Su tuo palyginus visa
zhala kuria daro terorizmas yra niekine...