Tema: Re: Pergales diena
Autorius: Stilius
Data: 2012-05-11 10:56:32
"Toxis" <tox@home.lt> wrote in message news:joh8c7$dlq$1@trimpas.omnitel.net...
> tu chia kalbi apie tuos pachius, kurie bego I prieki, tik todel, kad jei
> bent pazhiuredavai I gala tave shavi sushaudydavo, kur gaudavai arba ginkla
> arba kulku, arba kastuveli... tikrai pasiaukojantis dalykas...

Būdavo ir taip... politrukas ar seržantas rėkia: «В атаку, суки, бятъ!», ir pistoletu po nosimi mojuoja. Niekas nenorėdavo, sveiko proto, su kastuvu ar šautuvu pirmas atsistoti. Jei politruko vokiškos kulkos neimdavo, rusiškos pagręždavo.

> Kas man juokingiausia, kad jei didis tautu vadas stalinas butu kovojes su
> hitleriu nuo pradzhiu (o nepasirashinejas sutarchiu, kuriose jie ish anksto
> europa pasidalino), nebutu nei stalingrado mushio, nei matyt normandijos
> prieshingoj pusej... Man visas tas rusishkas 'kaip jie apgyne pasauli nuo
> naciu' yra toks ironishkas, bet toks ironishkas...

Jei ne amerikietiški lašiniai, grūdai, degtinė iki Vokietijos būtų ilgiau ėję ar išvis nuėję.
Pradėjus rusams vokiečius vyt, puolimą stabdydavo ne logistikos problemos, o iš vokiečių atimtos uogienės, kakava, šokoladas. Nepratusius kareivėliai pakelės krūmuose užtrukdavo dažnai.