Tema: Re: Pergales diena
Autorius: Stilius
Data: 2012-05-25 00:22:31
"Toxis" <tox@home.lt> wrote in message news:jplub5$f11$1@trimpas.omnitel.net...

> Dar kart, ko nesupratai? papasakot, kaip uzh savarankisha nekanoni mastyma
> atsidekodavo geroji bazhnychia? Kopernikas, galilejus, heugensas, kepleris +
> daaaaaug kitu

Nu va dabar aišku ką turėjai minty. Maniau truputį kitaip, apie tai nepagalvojau, ir sąvoka kontekste atrodė keistai. Tik todėl perklausiau, patikslinimui. Sutinku. Lazda buvo perlenkta, nesilaikyta įstatymų. Paliejant mazuto ant ugnies; o kaip būtų buvę, kai tarp daugumos būtų buvusi mažuma tikinčiu dievu? (Krikšionybės pradžioje buvo priešingai, nereikėjo būti mokslininku.)

> Aišku, kad nesusikalbame. Privertei pasidomėti, tai dabar pats pasidomėk.
> Ispanijos maurai tepaliko keletą pastatų. Didesnę įtaką paliko kryžiaus
> žygiai ir rytų arabai su kuriais buvo intensyviai prekiaujama po karų.
> Renesansas kaip mokslo ir meno kryptis kilo ne Ispanijos teritorijoje.
>
> Vienas dalykas yra kazhko nezhinoti, tai visai normalu, niekas negime
> zhinodamas, tik shtai, kai kazhkas shia sprada uzhpildo, normalus atsakas
> yra padekojimas, ar bent nutylejimas, o shtai akiu pleshymas savo sryties
> ekspertui (kalbu apie eSSas'a gurmanuose) ar shioje srityje turinti daugiau

Tai dėkui Toxi, kad papildei mano žinias. Šią mano citatą iš ankstesnio rašymo: "Aišku. Arabai po kryžiaus žygių "perdavė" žinias apie mokslą: matematiką, mediciną. Graikai ir romėnai vaizduojamąjį meną paskatino." vertink kaip įgytų ir pasidomėtų žinių santrauka patikslinančių tavo mintį apie arabų įtaką Renesanso epochai.

> [...]
> ar net shviesiausias 19 amzhiaus protas priesh praveriant kakarine tiesiog
> nepagooglinus, yra kaip minimun nesuprantama. Taip, ash, kaip ir kiekvienas
> kazhkurios specifines shakos atstovas didzhiausia emphasis dedu ant savo
> ishmanomos srities. Tai nebuvo _vien_ graiku filosofijos, archimedo,
> ptolmejaus, plutarcho, demokrito ir kitu helenizmo protu re-discovery, bet
> kad tai buvo vienas pagrindiniu trigger'iu - niekas nesiginchija.
>
> Taigi, ash, kadangi pagarbos tamstai vis dar like, tiesiog isivaizduosiu,
> kad shio komentaro neparashete, marsh paskaityt, tada galesime testi

Daug parašei ir truputį juokingai parašei. Googlas ar kita sistema su straipsniais iš enciklopedijų niekada neatstos gyvo žmogaus komentaro. Diskusija kilo tik dėl tavo mišrainiškos minties kratinio neskanaus ir arabiškos įtakos Renesansui. Kažkada istorija domėjausi ir kažkaip neužfiksavau arba praleidau apie arabus Renesanse. Dabar man rūpima tema aiški. Diskusiją galiu užbaigti.

> Cha cha cha! Tu dažniau tuos akmenis glostyk. Kiekvieną parašytą mintį
> galima suprasti mažiausiai dvejopai. Atsakiau į tavo mintį ne taip kaip tu
> tikėjaisi. :)
>
> ne, tiesiog nesupratote mano minties, taip ir sakykit. Ash turiu problemu su
> pagrindines minties nepabraukimu, o darydamas prezumcija, kad oponentas yra
> kaip minimum lygiavertis, ja ishdestyt ne pazhodzhiui ar papunkchiui.

Ne kiekvienas filologas, humanitaras, teisininkas baigęs mokslus sklandžiai reiškia mintis tai ką čia paprastiems žmonėms gėdytis to? Kaip mintis suprasta aišku pasidaro iš atsakymo.

>>> nobelius (velgi, ash nesakau, kad krikshchionys, budistai, hindu, sikhai

> lietuviai net filosofijoj ish tomizmo neishlenda, o moksle, deja daugelis
> yra juodai underfunded, todel mes praktishkai tik lazeriuose ir biochemijoj
> ir excelinam, nes tai susije su privachiais pinigais, tokie shviesus zhmones
> kaip Juozas Vaitkus, dirbantis LHC (berods prie ATLAS), deja Lietuvoj yra
> vienetai, bet tikekimes, kad tai tik pradzia... Ir shiaip, 7 nobeliai
> lietuviu kilmes zhmonems yra tikrai neblogas rezultatas per capita

Na va čia pavyzdys kaip vienas kitą supranta žmonės.
> mintis. Ignoruojama mintis >>. Lyginama... buvau pasilikęs pabaigai.. ai tiek to... norėjau parodyt kokią mišrainę čia parašei ir kiek svetimybių priraitei negerbdamas manęs :) Gal aš anglikonizmų nesuprantu? Paliesiu tau kitame atsakyme maurizmų. :-)
    Mokslininką pavadinti šviesiu žmogumi man niekaip neapsiverstų, nieko prieš J. Vaitkų neturiu. Kažkaip asocijuojasi su tarybiniais mokytojais ir bibliotekomis, net nupurtė. Fu!

> Patrolinai truputį?
> bishky:)
>
> Nei religija nei plaktukas negali būti protingi. Supratai? :-)
>
> ne, nes religija yra ideja, idejos protinguma gali nustatyt, plaktukas yra
> irankis, jo gali nustatyt praktishkuma (religija beja irgi yra irankis:)

> Tau tikrai ... , jei tokios mintys kyla. Aš ne vilkas, kad paklydusios
> avelės gyvybę atimčiau! :)
>
> tai buvo 'shmaikshtus' (kaip supratau nepavykes) palyginimas

Neskaičiusiam Biblijos atrodo nešmaikštus? Gal baigiam trolint? :-)

> [...]
> kurie tiki nemate', kiti priima kazhkokius extraordinary claim'sus, tik
> turedami extraordinary irodymus. Jei tu sakai, kad dievai, ateiviai
> kishantis analinius probus kas antram amerikenu kaimiechiui, ar lochneso
> pabaisos egzistuoja - _tu_ teigiantis toki extraordinary fakta turi pateikti
> _itikinamus_ ir replikuojamus irodymus. Nes dabar dievuliai (ju zhmones daug
> prigalvoje) yra tokie patys kaip Russel'o arbatinukai, bet skirtumas tarp
> kritinio mastymo ir tikejimo yra tas, kad ash pasiruoshes apsukti savo

Tavo pačiais žodžiais galiu atsakyti bulshitas yra tikėjimo ir kritinio mąstymo priešinimas. Aš du kartus minėjau, kad netikinčių žmonių nėra. Ir kaip supratai tau ta mintis atrodo nepriimtina. Ateistai taip pat tikintys yra, paaiškinsiu trečią kartą. Jie, kaip suprantu ir tu, netiki dievu ar dievais, tiki savarankišku mąstymu, kritiniu mąstymu, žmogaus protu, žmogumi ar dar kuo. Toxi iš šių pozicijų esi tikintis ir nereikia laužytis. :-)
Palyginimų nekomentuosiu ;-)

Mišrainė (su kabliuku(-ais)):
Prie tos pačio: apie kritinį mąstymą moksle. Yra visokių teorijų apie pasaulio atsiradimą. Žiniasklaidoje vis pasirodantys pranešimai nuteikia tuoj tuoj išsiaiškinsime.  Populiariausia - supertankaus taško. Bet niekaip neišsiaiškina iš kur jis atsirado. Tik kokia prasmė? Pagamins iš supermedžiagos superdaiktą įtraukiantį į superrealybę, nes su realybe žmonės nebesusitvarko?
Ne vieną laidą mačiau, kad jie niekaip nesujungia visų Darvino teorijos grandinių. Neranda to laipsniško vystymosi, net mikroorganizmų lygyje. Ką jau bekalbėt apie aukštesnės klasės gyvūnus.
Geologijoje taip pat neatitikimai.
Nemanau, jog apie tai nieko nežinai.