Tema: Re: Kaip sukontroliuoti sildymo kainas daugiabutyje?
Autorius: Laimis
Data: 2013-12-07 15:53:20
KEdas rašė:
> O tu galėtum mažiau rašyti? Berašydamas juk pats sau pradedi
> prieštarauti, tik per didelį grafomanijos priepuolį to pats nepastebi.

Nematau, kur sau prieštarauju. Kur tu trankai galvą į sieną (manydamas,
kad bukais ir kategoriškais reikalavimais kažką išspręsi, o ne užkrausi
kaštus tiems paties 90% gyventojų, dėl ko jie tau tikrai nepadėkos) ir
kaip nurodymai virsta apgailėtinais ir atsainiais prašymais iš ko
daromos išvados apie sabotavimą, tai, manau, nereikia cituoti...
Rašau tiek, kiek rašau. Ar dar nuspręsi, kiek reikia rašyti?
Kur kas baisiau už grafomaniją yra bukumas...

> O pradėjus renovaciją naudos galėtų turėti ir administratorius – jei
> darbus organizuotų pats, gautų garantuotas pajamas nuo kvadratinių metrų
> už paskolos administravimą.

Tai, kas tau atrodo galėtų būti naudinga, dar nebūtinai — naudinga kitam
ir net nebūtinai tam kitam taip atrodo. O sprendžia kitas ir kvaila yra
dėl to pripaišyti dar kažkokį sabotavimą.
Jei bobutė būtų su kiaušiniais, būtų diedukas. Jei savivaldybė paskelbtų
konkursą gyventojų apklausoms ir viešinimui (susitikimų organizavimui),
tai dabar jau aš manau, kad jai irgi būtų naudinga (nes galiausiai
darbas būtų padarytas). Kaip ir administratoriams. Bet kai savivaldybė
nori nusimesti atsakomybę (pati neorganizuoja susitikimų su namų
gyventojais) ir nenori mokėti už tuos 90% neorganizuotų švietimą, tai
gaunasi tai, kas gaunasi: jų problemos ir ne(iš)sprendžiamos.

> Yra administratorių, kurie patys tą renovaciją stumia ir yra tokių,
> kurie priešinasi. Tai kaip čia tavo „vieno kurpaliaus“ modelis tinka?
> Ne visi dirba vien dėl atlyginimo, kai kam dar ir norisi padaryti, kad
> būtų geriau visiems.

Išimtys tik patvirtina taisyklę. O kaip čia dabar vis nesuveikia tavo
vieno kurpalio modelis (pigiai prasisuksim ir visiems būtų naudinga)? Ir
dar tokiomis proporcijomis ir rezultatais, kad eilinį syki akivaizdu,
kad tai yra nenaudinga ir toks „darbas“ problemų nesprendžia.