Tema: Re: Kaip sukontroliuoti sildymo kainas daugiabutyje?
Autorius: Laimis
Data: 2013-12-04 00:38:54
KEdas rašė:
> Ne apie tai šneka. Gyvatukas nėra blogis, bet jis namo administratoriui
> yra įrankis, padedantis nesirūpinti vandens vogimu.
> Vilniaus vandenų teigimu nuostoliai yra 17%. Tikėtina, kad dalis to
> vandens yra pašildoma, o sąskaitas „apmoka“ gyvatukas.

Jei matai formulę, tai man pasakyk, kaip tas sąskaitas apmoka gyvatukas?
Nebent tik vasarą, kai nėra patalpų šildymo nario.

Tai čia tų vandenų ir bėda (kur nauji skaitikliai?), o ne
administratorių, nes tiekėjas pagal skaitiklį turi gauti pilną
atsiskaitymą, o jūs viduje jau aiškinkitės. Jei grybaujama
(piktnauddžiaujama) su karšto vandens deklaravimu, tai lygiai taip pat
tą neprideklaravimų disbalansą apmoka visas namas per šilumą ir tai yra
visiškai logiška. Ką čia šioje vietoje gali daryti administratorius, jei
jis neatsakingas už skaitiklius, įmokų surinkimą ir įsiskolinimų valdymą?