Tema: Re: Kaip sukontroliuoti sildymo kainas daugiabutyje?
Autorius: KEdas
Data: 2013-12-05 23:37:07
2013.12.05 23:00, Laimis rašė:

> FAIL. Kvaila reikalauti atsakomybės iš kito (ją atsainiai numesti
> kitam ir bukai baksnoti taisyklių/aktų punktais: jūs privalot!),
> kuriam nesiruoši net padoriai mokėti, kelti konkrečių uždavinių ir
> reikalauti rezultatų.

90% daugiabučių administratoriai yra paskirti, nes ten gyvena
neorganizuoti žmonės. Kiek jiems pasako mokėti – tiek ir moka
nesiginčydami. Tai faktas.

> Net jei tu asmeniškai ruošiesi reikalauti, tai nesiruošia, teigiu
> dauguma daugiabučių gyventojų (ypač dar tų, kurie net
> administratoriaus nesugeba pasirinkti).

Administratorius jiems kaip tik todėl ir paskirtas.

> Na ir visuomet gali pats pabandyti administruoti; juk tokie pasakiški
> pelnai, tave mielai samdys visi namai, padarysi tvarką, sumodernizuosi
> viską... (o realiai pats nutuoki iš patirties, kiek paniatkės gajos
> vien jau ant žolytės ir KET).
> Keisti reikia, tačiau taisyklių pamojavimais ir staigiai, deja,
> nepakeisi. Pavyzdžiai tą byloja; pradedi daugiau reikalauti, gauni
> sąmatą ir užsičiaupęs jau lauki legionelių arba apmoki tas pačias
> sąskaitas, kurios išstatytos administratoriui. Gana logiška: tavo
> pačio (namo) problemos sugrįžo tau pačiam, nes niekam kitam jų pigiau
> [...]

Tu painioji „pigiau“ ir „atsipirks ilgoje perspektyvoje“. Gal nežinai,
bet kaip tik namų administratoriai ir sabotuoja renovacijos skatinimą,
nes panašu, kad jiems ta betvarkė naudinga – tai skardą pataisai, tai
langus paremontuoji, tai vamzdį pakeiti. Ir visada turi pasiteisinimą
dėl prastos kokybės – nedavėte pinigų pakeisti visai sistemai.