Tema: Re: Kaip sukontroliuoti sildymo kainas daugiabutyje?
Autorius: KEdas
Data: 2013-12-07 11:17:12
O tu galėtum mažiau rašyti? Berašydamas juk pats sau pradedi
prieštarauti, tik per didelį grafomanijos priepuolį to pats nepastebi.

O pradėjus renovaciją naudos galėtų turėti ir administratorius – jei
darbus organizuotų pats, gautų garantuotas pajamas nuo kvadratinių metrų
už paskolos administravimą.
Yra administratorių, kurie patys tą renovaciją stumia ir yra tokių,
kurie priešinasi. Tai kaip čia tavo „vieno kurpaliaus“ modelis tinka?
Ne visi dirba vien dėl atlyginimo, kai kam dar ir norisi padaryti, kad
būtų geriau visiems.