Tema: Re: Kaip sukontroliuoti sildymo kainas daugiabutyje?
Autorius: KEdas
Data: 2013-12-07 11:24:46
Dėl estetinio pastato vaizdo, geresnės ventiliacijos, mažesnių sąskaitų
po 10 metų, didesnės buto vertės iš karto po renovacijos.
Nesakau, kad 500Lt už kv. metrą yra normali ir atsiperkanti kaina.
Man 40 kvadratų sienų apšiltinimas (iš vidaus) ir nudažymas kainavo
1200Lt už medžiagas (mediena, akmens vata, gipso kartonas ir dažai).
Dabar kambariuose ir šilčiau, ir oras gaivesnis, ir šildoma 20% mažiau.