Tema: Re: Kaip sukontroliuoti sildymo kainas daugiabutyje?
Autorius: Vaidas
Data: 2013-12-05 08:19:57
Su sąlyga, kad administratorius dažniausiai yra ir šilumos punktų,
šildymo ir karšto vandens sistemų prižiūrėtojas, teigiu, kad
administratorius turi kažką daryti.

Juk jei "dingsta" (t.y. gyventojai deklaruoja mažiau, nei įvadinis
skaitiklis) daug karšto vandens arba vasarą suvartojama gerokai daugiau
šilumos karšto vandens cirkuliacijai, nei normatyvas (su sąlyga, kad
gyventojai perka karštą vandenį, o ne šilumą jam pašildyti) - tai
prižiūrėtojo rūpestis. Jis gali siūlyti pvz. pakeisti vamzdžių
izoliaciją, suorganizuoti skaitiklių plombų patikrą (bet neatsakingi už
metrologinę patikrą) ir panašiai. Aišku gal ne viską gali, bet panašu,
kad turi.

Neseniai gavo prižiūrėtojai sąskaitą už perteklinę karšto vandens
cirkuliacijai panaudotą šilumą. Tai nežinau ar tai tikrai nėra
administratorių/prižiūrėtojų bėda.

Vaidas