Tema: Re: malkos vs granules
Autorius: Tom <tomm(ISTRINTI)@takas.lt>
Data: 2013-09-27 10:47:17
jei vietoj 20C laikom 18C ir sutaupom 20% reiskia lauke yra +10C
jei  vietoj 20C laikom 19C ir sutaupom 4% reiskia lauke yra -5C
ka dar suskaiciuoti?

"Statybininks"  wrote in message news:l238ej$q76$1@trimpas.omnitel.net...

nu siaip legendos teigia, kad 1 laipsnio vidaus skirtumas sudaro mazdaug
4proc sanaudu; paskalu saltinio nepagrisiu, praktikoj apskaiciuot nemoku

20proc skirtumas del 2laipsniu skamba ispudingai, bet gincytis, ko tiksliai
nezinau, negaleciau

man tai idomiau butu suzinot, ar per kiek laiko gerai apsiltintas namas
atsaltu nuo tarkim standartinio 20-21laipsnio iki nulio (ir apskritai ar tas
ivyktu, nes is saules kazkiek energijos vis tiek gauna)