Tema: Re: malkos vs granules
Autorius: Statybininks
Data: 2013-09-25 13:47:42
elektrinis radiatorius - sprendimas (jei nebijai palikt tokio prietaiso
ijungto ilgam), bet kad per ilgaji savaitgali prie minusines temperaturos
nukrenta 1 laipsniu, tai cia pasakos 100 proc; per nakti isjungus sildyma
nukrenta mazdaug laipsni, pusantro, nebent tam kambariuke daug zmoniu, kurie
atlieka tam tikrai veikla

o ar atstiktu per pora savaiciu kas priklauso koks tas minusas lauke, reiktu
rimtesniu skaiciavimu arba relaus praktinio pavyzdzio; kita vertus ar daznai
reikia isvaziuot 2sav, todel argumentas malkos vs granules nera labai
didelis;

o siaip su malkom yra ant tiek pigiau, kiek pats nori save apgaudinet
(darbas nekainuoja, cia juk "malonumas", sandeliavimas nekainuoja "juk
vietos yra" ir t.t.)