Tema: Re: malkos vs granules
Autorius: Statybininks
Data: 2013-09-25 15:21:18
nesu tikras, bet su tuo vienu laipsniu, manau, kad jau permusei net pasyvaus
namo deklaracija; stebuklais kaip ir ateiviais netikiu (tai nereiskia, kad
as teisus)

beje ta patalpa, kurioje laikai, malkas irgi nekainavo? o kaip malkos toje
malkineje atsiduria? cia retoriniai klausimai - ats nereikia

nieko pries tas malkas neturiu, jei zmogus ivertines visus + ir - pasirenka
butent jas; bet zinau pora veikeju, kurie patikeje, kad malkos kazkokia
panaceja, dabar grauziasi nagus, kai supranta, ka jos is tikro reiskia