Tema: Re: malkos vs granules
Autorius: Statybininks
Data: 2013-09-26 14:09:40
tu tikrai nori pasakyt, kad tarkim gruodi kai lauke 0, minus 5 gali isjungti
sildyma 3 dienom ir grizes rasi tarkim 20laipsniu (palikes 21C)

nu blyn kai as chebrai aiskinu, kad ziema pas save isjungiu sildyma (ne per
extrema) 23val  ir 6val ryte randu nukritusia temperatura vienu laipsniu ir
tai nelabai kas tiki, o cia blyn zmogus apskritai ziema gali pasildyti nama
2 dienas per savaite ir ramiai gyvent:)))) ale kiti dar durniai perkasi
daviklius ir reguliuoja temperatura pagal valandas...
3 dienu inercija - anekdotas, ne kitaip