Tema: Re: malkos vs granules
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2013-09-26 16:06:58
Pries uzpraeitu metu kaledas pas pazistamus uzsikimso kaminas. Savaite
nekureno. Po savaites name buvo 15 laipsniu silumos.

Sia ziema savo nama laikiau uzsaldes. Per visa ziema viduje buvo
teigiama temperatura - paliktas vidury namo indas su vandeniu buvo
neuzsales. Kelis kartus buvau atvaziaves, kad lauke krentant
temperaturai pravedinti. Ta proga uzkurdavau krosni ir isvaziuodmas
palikdavau su mintimi, kad per krosni is patalpu kartu su siluma iseis
ir dregme. Pavasaryje turejau nuostoli duse: duso maisytuvas issiskyre
ir pagal garantija pakeiciau ir praustuvas itruko. Taip pat pagal
garantija pakeiciau. Tiksliau pagal garantija gavau nauja, o seno taip
dar ir nepakeiciau, nes mikrotrukis uzsikimso ir jau pro ten nepraleidzia.