Tema: Re: malkos vs granules
Autorius: bzik
Data: 2013-09-25 14:41:48
mano 2-3 medžiai per sezoną 100m nuo namų  - juokas. Va kaimynas pensininkas
kertasi normaliai, kasdieniam šildymui. Miškas už poros dešimčių km.
Privažiavimas miško keliukais. Medžiai tankūs, traktorius sunkiai laviruoja.
Techniką turi. Vienais metais truputį padėjau. Po to mintys apie savo mišką
nebeatrodo tokios patrauklios: išpjaut, išvilkt, sukraut priekabon,
parsivežus susipjaut, sukapot, sukraut malkinėn, sutvarkyt kirtimo vietą
(šakas). Galima turint daug laiko, sveikatos ir taupant. Visais kitais
atvejais pirkčiau bent jau su atvežimu iki kiemo. Kad ir brangu, dujos man
patinka labiau :)

"osia"  wrote in message news:l1ugb1$1je$1@trimpas.omnitel.net...

Daryk taip kaip seniau žmonės darydavo - mišką kerta žiemą, tai ir
privažiavimas visada geras, kad ir su technika nesunkia.

"bzik"  parašė naujienų news:l1ucka$u0n$1@trimpas.omnitel.net...

kaimynų visi 5, pensininkai, artimiausio troba lapams nukritus matosi :)
Atrodo, kad prieškario laikais gyvenam, kai arkliai kiekvienam tvarte buvo.
Per visą kaimą 2 karvės pas vieną žmogų. Kiaulių 0.
Kai nusibos virtuolius traukyt, atsivešiu savaitgaliui poką briketų ir tiek
tos bėdos. Mano komentaras apie tai, kad miško turėjimas nėra toks smagus
užsiėmimas, kaip atrodo :)

"mindis"  wrote in message news:l1u5a0$njr$1@trimpas.omnitel.net...

o tai ziema kai uzale viskas negali irgi privaziuot su kaimyno arkliu?