Tema: Re: malkos vs granules
Autorius: mindis
Data: 2013-09-27 10:16:02
tai gi statybininkas, turetum zinot kaip nuostolius skaiciuot, bent jau
per atitvaras. siaip tai viskas labai paprasta:
nuostoliai per aptitvaras = (atitvaru plotas) * (temperaturu tarp lauko
ir vidaus skirtumas) * (blablabla siuo atveju nesvarbu kas).
Taigi nuostoliai tiesiogiai priklauso nuo T skirtumo, jei ji 2x
pamazinsi tai ir nuostoliai 2x sumazes. Je sezono vidutine lauko T imam
0C, o vidaus tarkim 20, tai sumazinus vidaus iki 19, t.y 5%, tai ir
nuostolius per atitvaras sumazinsim lygiai 5%.