Tema: Re: malkos vs granules
Autorius: Statybininks
Data: 2013-09-25 13:04:31
"nepamenu kiek", "nemaciau", "nezinau", "berods"

nu tai kam rasyt, jei nelabai pats supranti apie ka rasai, nes kai kurie cia
tokius pasvaigimus priima uz gryna piniga, paskui ir atsiranda visokios
legendos "kaimynas pasistate nama uz 100 tukst (taip sake)", "man malkom
sildymo sezonas gavosi 500lt (bet kad savas miskas "nutylima")" ir pan.