Tema: Re: malkos vs granules
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2013-09-27 07:32:28
2013-09-26 16:20, For Example John Smith rašė:
> Buvau vienam name, kur išvažiavus šeimininkams nekurenama 1 savaitę.
> Temperatūra krinta 3 laipsniais- nuo 22 iki 19. Plotas gali būt iki 150,
> apšiltintas puikiai.

Nukrito 3 laipsnius. O kiek nukrito kita diena kai name pasidare 19
laipsniu? Yra zinoma, kad palaikant namuose 18 laipsniu, vietoj 20,
silumos sanaudos sumazeja iki 20%. Klausimas butu iki kokios
temperaturos galima saldyti nama? Ar galima, kad namaas atsaltu iki 2
laipsniu? Kas tuomet su dregme ir kiek laiko uzimtu namo atsildymas?