Tema: Re: malkos vs granules
Autorius: Sail
Data: 2013-09-25 14:46:27
As analogiskai daryciau, viens prie vieno.

Bet galimybe vis tik medi-kita parsitempt is misko ir prie zidinio siltai
pasedet - dziugina. Po tokiu darbu jauciuos daug laimingesnis, nei nieko
neveikdamas.

Jei reiktu ruosti malkas industriniu budu, tai manau prazuciau.

Persasi isvada - koks bebutu darbas, jei jis nera priverstinis/privalomas,
dziugina, nes dirbi, kai to nori.
Jei tik pasidaro industrija/prievarta, tai ir mergu mylejimas, kokios jos
ten bebutu, dziaugsmo nebeteiks.