Tema: Re: malkos vs granules
Autorius: bzik
Data: 2013-09-25 09:48:08
Aš prie sodybos miškely periodiškai virtuolius išsipjaunu. Privažiuot šansų
jokių. Papelkėjęs plotas įduboj. Technikos nėra. Kiekvieną rąstigalį
rankomis reikia išsinešt. Kaip savaitgaliniams pasišildymams, malkos
prisidarau, bet kasdieniam naudojimui tokio miško turėjimas jau nebe
sportas, o sveikatos gadinimas :)

"Sail"  wrote in message news:l1u0k4$igj$1@trimpas.omnitel.net...

Tamsta teisus, paprasciau malkas nupirkti, o ir ne apie didelius pinigus juk
kalba eina.

Bet einant tokiu paprastumo keliu, baigsi galu gale kaip amerikoj, kur net
pesciom eiti nera kur, nes paprasciau juk nuvaziuoti masina, su visom is to
isplaukianciom pasekmem.

Todel teisingas atsakymas - jei malku ruosimas = priimtinas sportas (ir
degtine vakare tada skanesne buna),  tai nuosavas miskas gerai, kaip ir bet
kuris kitas fizinis darbas, kuri pats atlieki.

O jei tingisi, tai zinoma, nuosavas miskas nepades.