Tema: Re: malkos vs granules
Autorius: RimasRP <rimasrpnutrinti@dtiltastaškas.lt>
Data: 2013-09-24 21:09:38
gimines turi granulini
80kv
kiauras namas
reikia granuliu uz 3000lt sildymo sezonui
Jei malkom tai iseina apie 1200-1500lt
iskaitant atvezima ir sukapojima, malkom buvo kurenama tik pirmas aukstas
namo.
Antras aukstas buvo nekurenamas ir sildomas elektra minimaliai, kad nesusalt
visiskai.
Tai dar elektros iseidavo pakankamai daug.
Dabar dziaugiasi granuliniu nes tik kas trecia diena dirba kurikais.