Tema: Re: KB!!! Pagaliau ikurtuves!!!
Autorius: bet_kas
Data: 2011-03-29 11:51:10
Ubagienė - šalta sriuba. Kaip ir šaltibarščiai.
Sriuba gal labiau geriama (srebiama), nei kertama...
Tai ir pavadinau gėrimu.
Apie antrą patiekalą lyg ir nieko nerašiau....

"Ignas"  parašė naujienų news:imca8e$rn3$1@trimpas.omnitel.net...
koki ubagienes recepta zinojau, toki uzrasiau :) o valstiecia kirto mesa,
kad net taukai per smakra varvejo... nuo ubagienes jie po valandos darbo
pasliki guletu su gurgianciais pilvais...