Tema: Re: KB!!! Pagaliau ikurtuves!!!
Autorius: Pi.
Data: 2011-03-21 12:00:49
pas mane pirmas aukstas-bendra erdve.. (tik vienas "uosvienes" kambariukas
atskiras) jokiu nepatogumu.. tiksliau daugiau privalumu..
nematau nieko blogo, kad skaniai gaminamo maisto kvapas sklinda...
gartraukis..atidarytas langas arba RECEPTU knyga padeda, kad nesklistu
nemalonus kvapai is virtuves..