Tema: Re: KB!!! Pagaliau ikurtuves!!!
Autorius: bzik
Data: 2011-03-23 16:18:29
pritariu Pi.
Dar pries pora desimtmeciu kaime seneliai pjaudavo kiaule pries Kaledas ir pries Velykas. Taip elgtasi visa ju gyvenima (vieni mazazemiai valstieciai, kiti siek tiek prie buoziu). Sviezia mesa budavo tik kelios dienos po skerstuviu. Visa kita per pora dienu paruosiama rukymui. Kotletai ar guliasas geriausiu atveju 'tusonkes' pavidalo is stiklainiuko - seimininkes aukstasis pilotazas.  Visus metus pagrindine 'mesa' buvo lasiniai. Desra ar skilandis sventei ar sveciui. Parduotuveje kaimo zmogus tais laikais nebent kanopas galedavo nupirkt.