Tema: Re: KB!!! Pagaliau ikurtuves!!!
Autorius: Ignas
Data: 2011-03-25 13:35:27
nu neprisipisk tu prie to zodzio "mesa", tu pabandyk rasliavos esme
pagaut...
jei dvi bobutes kieme megzdamos apie geras ir isvirkscias akis kalba, tai
apie kokias akis tu galvoji? kazkaip prisipisineji prie neesminiu, tau
patogiu dalyku, ko nereplajini nieko kur apie sotuma sneku, tai kam tuos
taukus ant cepu ar blynu pila, kodel mama tave nuo mazumes sriuba su duona
moke valgyt?...