Tema: Re: Pagaliau ikurtuves!!!
Autorius: MaRiUs
Data: 2011-03-21 13:28:54
NEgaliu pasakyt kad man labai patinka, bet kai pakombinuoji pora
vienslaiciu tai dar puse bedos, bet tai susitaupo smarkokai
Gaunasi pigesne konstrukcija, maziau dekoratyviniu detaliu stogo dangoj,
maziau lietvamzdziu, lataku, beigi gaunama pakankamai erdves virslubiniu
komunikaciju pravedziojimui.

--
MaRiUs
Kaunas