Tema: Re: KB!!! Pagaliau ikurtuves!!!
Autorius: Pi.
Data: 2011-03-25 13:44:45
as nesipisineju prie zodziu. tik patikslinau klausima.. "ka valge, ble..
mesa ar lasinius", jei paprasciau.. parasyk, kad valge kiauliena.. busi
teisus.. cia tau mano kompromisas.. nenori nesutik..
manes sriubos su duone neverte valgyt.. ir kai as augau, jau ir vasara
budavo mesos saldymo kameroj..  ir net lietiniu su spirgiais nepamenu is
vaikystes.. lietiniai su varske ir cinamonu budavo..
del sotumo atsakiau.. bulves (cepelinu didzioji sudedamoji dalis) darydavo
sotuma..  ir prie ko cia sotumas.. energijos juk reikejo (pats rasei, kad
siena pjauti reikia daug energijos..).. sotuma ta pati ubagiene duodavo.. ar
saltibarsciai..