Tema: Re: Pagaliau ikurtuves!!!
Autorius: MaRiUs
Data: 2011-03-21 22:08:22
realiai tai galiupasidalint patirtim, kad imant pirma paskola pries desimt
metu irgi atrode neskainia pirmus du ar tai tris metus, bet po to pasidare
pofik, nelabai esmines islaidos, dabar irgi manau panasiai gausis, juk
negyveni zmogus nuo algos iki algos, o su amzium tiek proto tiek verslumo ar
dar koki nesamoniu is kuriu ltl plaukia atsiranda vis daugiau, beigi paskolu
skeptikams noreciau paanonsuoti, kad geriau jau pagyvent su komfortu visa
gyvenima bunant skolingam bankui, nei visa gyvenima taupyt ir po to ant
pensijos pasistatyt busta ir ramiai karshintis dar keliolika meteliu :)))