Tema: Re: KB!!! Pagaliau ikurtuves!!!
Autorius: Pi.
Data: 2011-03-23 15:44:31
kaip tai susije su kiaules pjovimu? dar karta aiskinu.. kad viskas priklauso
nuo seimininkes.. jei tu i kotletus dedi 30% lasiniu ir tau skanu.. tai ok..
man neskanu..  o ir kotletu as nevadinu lasiniais... nors tau atrodo, kad
kotletus is lasiniu daro..
ir savoka "lasinius valgo.." man niekaip neprimena kotletu.. labiau iskyla
vaizdas kai ant stalo lasiniu puspaltis... svogunas, juoda duona... o ne
virtos bulves ir kotletai su padazu.. bet tu gali galvoti kaip nori.