Tema: Re: KB!!! Pagaliau ikurtuves!!!
Autorius: Sail
Data: 2011-03-21 15:02:53
Be bajerio, taip ir yra kaip sakei. Taip su amzium pasidaro, gal ne visiems,
bet vis tik link to juda. Ramybe siaip didelis turtas, jei namo
konfiguracija ja leidzia, tai labai gerai.

Tiesiog susimesti visiems i viena kambari galima (ir buna) ir mano siulomam
variante, taciau maniskis palieka ir privatumo galimybe, ir ne tik WC.