Tema: Re: Pagaliau ikurtuves!!!
Autorius: Liuc
Data: 2011-03-23 14:53:47
Bl tarytum tuos pinigus ismeti. Taigi daikta pasistatai, su verte
kazkokia, ar ne?
Zhopa tiems, kas sumokejo limona uz zeme, kuri dabar niekam
nereikalinga ir neturi tokios vertes ir dar tiek pat uz nama, kuris
tiek nebekainuoja. Nera garantijos, kad kada nors kainos ir rinka
nekris dar labiau nei buvo, bet pripazinti reikia - palankesnes
situacijos nei statytis 2009-2010 metais, senokai nebuvo pasitaike.