Tema: Re: Pagaliau ikurtuves!!!
Autorius: Sail
Data: 2011-03-22 08:21:51
eSSas cia teisingai pastebejo. Kiek kataKlizmu jau buvo per paskutinius 20
metu, visokios ten Rusijos krizes ir taip toliau.

Pazistamas suomis pasakojo, kaip pas juos 1992 metais pasiturintys zmones,
gyvenantys brangiam name geram rajone (uz paskola su komfortu), prarade
darba del ekonomines situacijos per pora menesiu atsidurdavo gatvej, ir dar
dabar moka savo skolas uz nama, prarasta 1992 m.

Pasirasyt 30 metu i prieki, kad turesiu stabilias pajamas, as tikrai
negaleciau, nors siuo metu pinigu trukumo tikrai nera.

Na bet zinoma kiekvienas turi teise rizikuot. Tik paskiau nereikia banku
kaltint (populiaru dabar), "kodel man durnam dave, dabar bankas kaltas".

Nepriimk Mariau asmeniskai, gal viskas ten tvarkoj, tiesiog norim parodyt,
kad yra juntamas rizikos laipsnis.