Tema: Re: Pagaliau ikurtuves!!!
Autorius: eimaz
Data: 2011-03-22 17:15:13
o tu man paaiskink kaip darys tie zmones, kurie nores jungtis prie VV, bet
pas juos niekas nepaklota. kaip jie ivadini vamzdi atsitemps i katiline, kur
jau viskas sutvarkyta? aisku galima naudoti grezinio ivado vamzdi, bet kiek
zinau VV laistymui lyg ir leidzia pasilikt grezini.
skaitliukus as pats susidejau, ten su ju "nemokamu" sudejimu vargo daugiau,
nei paciam buvo pasidaryt viska, jie tik uzblombavo.