Tema: Re: Swedbanko teroras
Autorius: pjezo
Data: 2010-02-03 14:16:50
netiesiogiai visada rasoma...
servitutas laikytinas daikto apsunkinimu, nuosavybes teisiu suvarzymu.
o apie tai (ivairiomis formuluotemis) buna kalbama visose sutartyse, kartais tiesiog aptaki formuluote "kredito gavejas be ikaito turetijo sutikimo negali prisiimti isipareigojimu kurie apsribotu nusoavybes teises i ikeista turta ar kitais suvarzytu disponavima ikeistu turtu"