Tema: Re: Swedbanko teroras
Autorius: in_memoriam
Data: 2010-02-03 10:22:16
ar tai yra sutarties keitimas? ar zeme buvi pikrta tam kad bulves sodinti ar
namo statymui (kad namui reikia elektros tai nieko keisto - viskas vyksta
pagal sutarti).
Is banko reikia tik sutikimo, o ne sutarties keitimo bo db iseina: bankas
sutikes sutartimi kad butu vykdoma statyba pats uzdaro kelia statybai