Tema: Re: Swedbanko teroras
Autorius: Jesus
Data: 2010-02-03 12:21:15
Linai, nevisiskai sutinku del sutikimo ir jo savannoriskumo

bent jau mano byla siuo metu yra LVAT'e. nes as teigiu kad man banko
sutikimo nereikia registruoti turta seimos turtu nors hipotekoj yra toks
isipareigojimas. VAAT sprednimas naudingas buvo mano naudai, dabar RC
apeliaciniu iskele i auksciausia institucija

jesus