Tema: Re: Swedbanko teroras
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-02-03 10:30:14
> Is banko reikia tik sutikimo, o ne sutarties keitimo bo db iseina: bankas
> sutikes sutartimi kad butu vykdoma statyba pats uzdaro kelia statybai

Esminis zodis - "sutikimo". Sutikimas - dalykas savanoriskas. Sakykim
sudarem nuomos sutarti. Ir tu nusprendei, kad taves netenkina linoleumas bei
santechnika ir nusprendei mano bute sudeti raudonmedzio parketa ir versacio
shikinykus. Tam tu turi gauti mano sutikima. Ir tavo argumentai - "nieko
blogo nedariau, man to reikia, tau tik geriau" nieko nereiskia, jei ash to
nenoriu ir toks leidimas nenumatytas sutartyje.