Tema: Re: Swedbanko teroras
Autorius: liaulius
Data: 2010-02-03 12:13:48
Jo jo. Sveikas protas sako viena, bankas kita. Ir nieko nepadarysi,
formaliai jie teisus, jei kitaip nenori. Turiu durna situacija su sodo
xalupos draudimu, kuris kainuoja daugiau nei namo. Ir kelis metus negaliu
sumazinti. Nes pasirodo tiek hemorojaus prisideda su isregistravimais,
hipotekom nu ir aisku su sutarties salygu keitimu :)