Tema: Re: Swedbanko teroras
Autorius: Makintoshas
Data: 2010-02-02 20:58:38
na, vadybininke mus metus gerus aptarnauja, neatrodo bum bum, kol kas
rimtai atrode... teko bendrauti ir su kvailem. neva sako, anksciau taip
nebuvo, tokius sutikimus per diena isduodavom, bet dabar pasikeite. neva
yra dabar dvieju rusiu leidimai - servitutinem sutartim ir vestis
komunikacijas. sako, galiu be svarstymo israsyti leidima vestis
komunikacijas. bet tai kaip jas vestis be servitutines sutarties??
projektuotojo bandziau klaust, sako neuzteks notarui tokio popieriaus,
reikia kad butu pazymeta, jog duodamas leidimas sudaryti servitutinei
sutarciai ivykdyti tech salygas.
mano advokatas sako, kad geriausia iki teismo neprieiti, nes nieko gero
nebus, plius laikas... pataria pradeti rastu kova, aisku, bandysim
naiviai laukti to svarstymo del leidimo, gal nieko jie nekeis.
debilizmas kazkoks.
pereiti i kita banka, kazin ar iseitis. zinoma, kad tokios marzos
negausiu, bet cia ne tame esme, esme perejimo i kita banka netesybos.
kiek ir kaip reiktu moketi. idomiausia, kad musu sutartyje ne zodzio
apie tai neuzsimenama, nes zinau pas kitus sutartyse yra punktu apie
perejimus i kitus bankus ir atitinkamas baudas-netesybas.