Tema: Re: Swedbanko teroras
Autorius: Makintoshas
Data: 2010-02-03 10:36:06
kas nori sutarti keisti?? as sutarties nenoriu keisti. jeigu kas ja ir
keis - tai bankas. o gali ir nekeisti. tai paaiskes po svarstymo. ir JIE
man siulys KEISTI sutarties salygas kad gauciau leidima. as is ju
neprasau nei fiksuoti palukanas, nei mazinti marza, nei atideti imokas
ir t.t. pats bankas pripazino, kad tokius leidimus isduodavo visai
neseniai be jokiu problemu. cia isipisinejimas, zmoniu su mazom marzom
vaikymas.
per daug pas p. Lina galvoj teoriju.