Tema: Re: Swedbanko teroras
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-02-03 10:08:30

"vv" <neduosiu@mailo.lt> parašė naujienų
news:hkb742$j2e$1@trimpas.omnitel.net...
> iki teismo dar bandyciau i vartotoju teisiu gynimo tarnyba kreiptis - jau
> kazkoks bankelis bauda gavo uz vienasaliska sutarciu keitima, gal ir cia
> kazkas panasaus bus

IMHO cia kitas atvejis. Yra sutartis, kuria klientas nori keisti. Jis mano,
kad del mizerno sutarties pakeitimo bankas nori neproporcingai naudingu
salygu sau. A vat cia jau vartotoju teises tik paguost gali. Aiksu - lieka
visokios teorines dalys apie abieju pusiu sazininguma, nepiktnaudziavima,
kooperacija vykdant sutarti, bla bla bla, bet cia jau gilus miskas.