Tema: Re: Swedbanko teroras
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-02-03 13:19:46

"Makintoshas" <justin@artinjection.net> parašė naujienų
news:hkblkp$bok$1@trimpas.omnitel.net...
> Linai, esat pats kada nors mates kredito sutarti? ten apie tokius bajerius
> kaip servitutai ir pan niekas neraso. bent pas mane.

Nu ne - neteko. Bet jei apie tai nieko neparasyta, siulau laikyt, kad tai
labiau naudinga bankui nei tau. Tu davei bankui uzstata. Dabar tu nori ji
pablogint (servitutas pagal nutylejima - nieko gero). Tam prasai uzstato
turetojo sutikimo. Duot ta sutikima ar ne - jau truputi ir jo reikalas.
Todel variantas - bankas mane duchina, nubegsiu pasiskusiu teismui,
vartotoju teisems, visi lochai, ash baltas ir pukuotas gali ir
nepasiteisint.