Tema: Re: e39 530d chip tuning
Autorius: zhegonskas
Data: 2010-03-28 23:51:51
ka as zinau?

 zinau kad uzsilenke ir tiek.

On 2010-03-28 14:55:56 +0300, Tautis said:

> tai nebeduoda prodrive paketo?
> 
> 
> 
> "zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> parašė naujienų 
> news:homaba$gfs$2@trimpas.omnitel.net...
>> uzsilenke prodraivas
>> 
>> On 2010-03-27 18:13:37 +0200, Tautis said:
>> 
>>> O tai koks galingiausias naudojamas ne komerciniame, ir kokie cia >> lektuvai?
>>> 
>>> Kalbant apie pati subaru, tai jie siulo prodrive paketus, kurie issaugo 
>>> >> garantija.
>>> 
>>> "Andrius" <andrius@andrius.com> parašė naujienų >> 
>>> news:hol672$n30$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Tai Fokker komercine aviacija ir ten turbo propelerinis. Nieko bendro.
>>>> 
>>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message > >>> 
>>>> news:hok9pg$v5v$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> O koks galingiausias naudojamas? Ir koki svori kelia I ora?
>>>>> 
>>>>> Kokie varikliai pas fokker keleivini kur naudojami? Speju tikrai bus >> 
>>>>> >>>> kokius bent kelis kartus daugiau nei tavo pamineti skaiciai...
>>>>> 
>>>>> Anyhow, ne lektuvai nuo automobiliu skiriasi, o kad trauki cia skaicius
>>>>>>> is palubinsko tai aiskiai matosi :)
>>>>> 
>>>>> "Andrius" <andrius@andrius.com> parašė naujienų >> >>>> 
>>>>> news:hoja7h$ato$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Siaip nesamones rasai 500-600aj. Nezinau is vis tokio variklio ne >>> 
>>>>>> >>>>> reaktyvinio general aviaciojoj naudojamo. Galingumas 160 ir 240 
>>>>>> AJ >>>>> turbo >>> variante kai is gamyklos iseina 300AJ...
>>>>>> 
>>>>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message >>> >>>>> 
>>>>>> news:hogem3$43n$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Tu ne apie lektuvus skaityk. Pasidomek kokio to aviacinio 2.5sti >>>> 
>>>>>>> >>>>>> variklio galia :) Speju pamatysi kazka zonoje 500-600aj, plius 
>>>>>>> >>>>>> lektuvui
>>>>>>>>>>> tai tas pat, kas le man lenktynem turi buti ruosta. Juk ten >>>>>> >>>> visada
>>>>>>> ant >>>> stiprios apkrovos dirba motoras.
>>>>>>> 
>>>>>>> Siaip griztant prie temos 240-250 aj ir 500nm labai normalu. O siaip
>>>>>>>>>>> tai galima su tvarkingais purskalais 280aj spausti.
>>>>>>> 
>>>>>>> "Andrius" <andrius@andrius.com> parašė naujienų >>>> >>>>>> 
>>>>>>> news:hog52p$nv6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Ziurinedamas TIS radau straipsni apie toki "tuninima". Galit patys
>>>>>>>>>>>>> paieskoti. Gamintojas pasisako kategoriskai pries.
>>>>>>>> 
>>>>>>>> Beto reikia nepamirsti kad variklis varikliui nelygu. Jeigu kaimynui
>>>>>>>>>>>>> viskas gerai tai nereiskia kad tau taip bus. Beto turrbu labai
>>>>>>>> daug >>>>> turi itakos vazinejimo stilius. Jei rimtai pavazineti su 
>>>>>>>> >>>>>>> tokiu >>>>> varikliu manau jis ilgai nelaikytu.
>>>>>>>> Siaip skaiciau straipsni kazkada kaip subaru 2.5 STI variklius >>>>>>> perdaro
>>>>>>>>>>>>> i aviacinius. Kiekvienas gamintojas turi kazkokias surinkimo >>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>> >>>>> tolerancijas, variklio resursa ir galinguma. Jam patikimiau
>>>>>>>> daryti >>>>> neapsimoka finansiskai. Jei tiesiai varikli idesi i 
>>>>>>>> >>>>>>> lektuva jis labai >>>>> greitai uzsilenks. Todel imamas naujas 
>>>>>>>> >>>>>>> blokas ir perrenkamas daug >>>>> grieztesniais reikalavimais 
>>>>>>>> kas >>>>>>> reikia patobulinama ir t.t. Ta pati >>>>> turetu padaryti 
>>>>>>>> ir tas >>>>>>> tiunintojas. O kad tai padaryti tai reikia >>>>> 
>>>>>>>> nusimanyti ziauriai >>>>>>> daug. O dabar tik pakelia slegi ir ipurskia 
>>>>>>>> >>>>> daugiau kuro. Ir >>>>>>> visas tiuninimas...
>>>>>>>> 
>>>>>>>> 
>>>>>>>> "mYnDe" <0@0.0> wrote in message >>>>> >>>>>>> 
>>>>>>>> news:hofre2$but$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> As irgi linkes sutikti su jumis, bet va forumuose prisiskaiciau, >>>>>>>> kad
>>>>>>>>>>>>>>> zmones eksploatuoja jau keleta metu ir viskas OK.
>>>>>>>>> Vienas forumietis teigia, kad galia pakilo nuo 142 kW iki 175 kW -
>>>>>>>>>>>>>>> kas man atrodo biski perlenkta :)
>>>>>>>>> Prisiskaiciau visko, ir dabar nebezinau ar noreti toliau to tuningo
>>>>>>>>>>>>>>> ar ne?
>>>>>>>>> 
>>>>>>>>> 
>>>>>>>>> "kardanas" <bledis@bledis.lt> wrote in message >>>>>> >>>>>>>> 
>>>>>>>>> news:hofr2h$bb0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> As pvz pries nusistates uz toki varikliu gaidinima. Is gamyklos 
>>>>>>>>>> >>>>>>>>>  >>>>>>> turbut del ekologiniu normu nedaro taip. Cia xebra 
>>>>>>>>>> >>>>>>>>> pagaidina, >>>>>>> isspaudzia keliolika pridvesusiu kumeliu 
>>>>>>>>>> bet >>>>>>>>> bbz kas darosi ismetimo
>>>>>>>>>>>>>>>>> triuboje. Kitas dalykas yr toks variklio resursas kury
>>>>>>>>>> gamintojas >>>>>>> irgi skaiciuoja, bando ir tik paskui pasilieka 
>>>>>>>>>> >>>>>>>>> prie galutiniu >>>>>>> kumeliu lygigreciai ziuredami tas 
>>>>>>>>>> tarsos >>>>>>>>> normas.
>>>>>>>>>> "mYnDe" <0@0.0> wrote in message >>>>>>> >>>>>>>>> 
>>>>>>>>>> news:hofq37$9jp$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> Sveiki
>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>> Yra noras pasisveciuoti Vimotoje su bmw530d 142 kW, taciau kilo
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> klausimas, kodel vokietys is kart neuzchipino sito >>>>>>>>>> >>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> variklio?
>>>>>>>>>>> Nes pasak "tautosakos" jokiu neigiamu pasekmiu nuo chipavimo >>>>>>>>>> sitam
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> varikliui nera.
>>>>>>>>>>> Katrie nusimanot sitame reikale, padiskutuokit cia prasau :)
>>>>>>>>>>> P.S. kalba eina apie mechanine deze
>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>> Aciu!