175kw=~240ag, manau imanoma. "mYnDe" <0@0.0> wrote in message news:hofre2$but$1@trimpas.omnitel.net... > As irgi linkes sutikti su jumis, bet va forumuose prisiskaiciau, kad > zmones eksploatuoja jau keleta metu ir viskas OK. > Vienas forumietis teigia, kad galia pakilo nuo 142 kW iki 175 kW - kas man > atrodo biski perlenkta :) > Prisiskaiciau visko, ir dabar nebezinau ar noreti toliau to tuningo ar ne? > > > "kardanas" <bledis@bledis.lt> wrote in message > news:hofr2h$bb0$1@trimpas.omnitel.net... >> As pvz pries nusistates uz toki varikliu gaidinima. Is gamyklos turbut >> del ekologiniu normu nedaro taip. Cia xebra pagaidina, isspaudzia >> keliolika pridvesusiu kumeliu bet bbz kas darosi ismetimo triuboje. Kitas >> dalykas yr toks variklio resursas kury gamintojas irgi skaiciuoja, bando >> ir tik paskui pasilieka prie galutiniu kumeliu lygigreciai ziuredami tas >> tarsos normas. >> "mYnDe" <0@0.0> wrote in message news:hofq37$9jp$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sveiki >>> >>> Yra noras pasisveciuoti Vimotoje su bmw530d 142 kW, taciau kilo >>> klausimas, kodel vokietys is kart neuzchipino sito variklio? >>> Nes pasak "tautosakos" jokiu neigiamu pasekmiu nuo chipavimo sitam >>> varikliui nera. >>> Katrie nusimanot sitame reikale, padiskutuokit cia prasau :) >>> P.S. kalba eina apie mechanine deze >>> >>> Aciu! >>> >>> >> >> > >