As irgi linkes sutikti su jumis, bet va forumuose prisiskaiciau, kad zmones eksploatuoja jau keleta metu ir viskas OK. Vienas forumietis teigia, kad galia pakilo nuo 142 kW iki 175 kW - kas man atrodo biski perlenkta :) Prisiskaiciau visko, ir dabar nebezinau ar noreti toliau to tuningo ar ne? "kardanas" <bledis@bledis.lt> wrote in message news:hofr2h$bb0$1@trimpas.omnitel.net... > As pvz pries nusistates uz toki varikliu gaidinima. Is gamyklos turbut del > ekologiniu normu nedaro taip. Cia xebra pagaidina, isspaudzia keliolika > pridvesusiu kumeliu bet bbz kas darosi ismetimo triuboje. Kitas dalykas yr > toks variklio resursas kury gamintojas irgi skaiciuoja, bando ir tik > paskui pasilieka prie galutiniu kumeliu lygigreciai ziuredami tas tarsos > normas. > "mYnDe" <0@0.0> wrote in message news:hofq37$9jp$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki >> >> Yra noras pasisveciuoti Vimotoje su bmw530d 142 kW, taciau kilo >> klausimas, kodel vokietys is kart neuzchipino sito variklio? >> Nes pasak "tautosakos" jokiu neigiamu pasekmiu nuo chipavimo sitam >> varikliui nera. >> Katrie nusimanot sitame reikale, padiskutuokit cia prasau :) >> P.S. kalba eina apie mechanine deze >> >> Aciu! >> >> > >